Volgers

woensdag 26 januari 2022

Mijn hoofd liep om

Wat een uren ik de laatste weken in het IVN heb gestoken. Niet gewoon. Maar al het werk aan de nieuwe statuten en HHR was wel klaar, de deadline was gehaald, en we zouden er over spreken in een laatste vergadering voor die deadline. En toen liep mijn hoofd om. Dat wil zeggen, ik kreeg last van duizeligheid. Dat is wel eerder gebeurd, en dat is heel verontrustend. Daarom zegde ik de vergadering af. Alles was voorbereid tenslotte, de anderen konden bij wijze van spreken op het stippellijntje tekenen. Het was echt even nodig om gas terug te nemen. Zelfs de dagen hierna ben ik nog bestookt met allerlei dingetjes van het IVN, die echt moesten. Een hele week vrijaf zat er niet in. Maar goed, dit hielp wel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten