Volgers

woensdag 5 januari 2022

Jan-Peter er over heen

Jan-Peter wilde wel nader ingaan op mijn pogingen om het gedicht The Sea op muziek te zetten. Ik had wat vragen op een rij gezet en daar zat ik dan, bij de Zoom sessie. Een vol uur kreeg ik suggesties, commentaren en opmerkingen, allemaal opbouwend en erudiet. Luistertips, technische tips, en zelfs liet hij zich verleiden tot een opmerking over de sfeer. Ik vrees dat het gat tussen ons twee zo groot is, dat ik het maar moeilijk zal kunnen overbruggen. Maar als ik weer tijd heb - voorlopig ben ik veel te druk met secretaris werk - ga ik afluisteren wat hij vertelde en probeer ik daar iets verder mee te komen. Tot mijn plezier blijkt hij werk te hebben tot halverwege 2024 en druk bezig met de periode daarna te vullen. Mijn ondersteuning heeft hij niet nodig! ik wel die van hem. Na het uur coaching hebben we nog een half uurtje over zijn plannen nagepraat, dat was interessant. Zoals eigenlijk alles wat hij onderneemt. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten