Volgers

donderdag 9 mei 2019

Bericht van FIOM

Een heleboel kleine klusjes stonden er vandaag op de rol, waaronder het wegbrengen van een paar boeken naar Marjorie. Maar dat kwam er niet van: Eef kreeg bericht van het FIOM. Er is weer een match. Dat is een hele consternatie en een emotioneel bericht, ook al is het de vijfde keer. Ik vond het nodig om daar een wandeling samen aan te besteden, om even te laten inzinken wat dat gaat betekenen. Gezien het feit dat deze nieuwe dochter via het FIOM kwam en niet via FtDNA, zal het voor haar een enorme verrassing zijn dat ze niet alleen een vader vindt, maar ook nog eens acht halfbroers en halfzussen. Wij weten nog goed hoe geladen het was, voor Eef, en ook voor mij, en voor Mariska, toen zij als de allereerste match een ontmoeting met ons had. Dat is het voor deze jonge vrouw natuurlijk ook; wij zijn er inmiddels wat rustiger onder geworden. Hoewel ik vandaag me toch niet meer op andere dingen kon concentreren! Want nieuwsgierig zijn we zeker.
Dus na de wandeling heb ik me maar gestort op het afwerken van de lijst met klusjes. Zo staan de boontjes nu in de tuin, heb ik de groenlof geplant, en wat dingetjes in de tuin geklaard. Ik heb wat opgeruimd, de was gedaan, wat mailtjes beantwoord en gestuurd waaronder één aan Jan-Peter de Graaff, wat ook best spannend is. Vanavond ga ik nog naar Essentrics en daarna moet de rugzak worden gepakt, voor het bridgeweekend dat we onszelf hebben getrakteerd. We moeten nog twee maanden wachten voor we kunnen kennismaken met 'onze nieuwe dochter'!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten