Volgers

zondag 5 mei 2019

Rondje Dordrecht

Het werd een familiedagje vandaag. We hadden afgesproken met Peter en Jessica in Dordrecht. Eerst ging ik naar Essentrics, vanwege de lastige rug, er was gelukkig nog een plekje. Vervolgens pakten Eef en ik de trein en we kwamen mooi op tijd aan om rustig naar het Groothoofd te lopen. Het regende niet en het was redelijk zonnig. In het grand café daar namen we samen een lunch en we praatten bij over het afgelopen half jaar, van de jongelui dan. Veel was er niet gebeurd; ze waren gesetteld, en Peter heeft weer werk gevonden. Daarna liepen we nog door de stad, Dordrecht heeft natuurlijk een schitterend oud centrum. Tijd voor het museum was er niet, en de jongelui gingen naar een spellenwinkel - het was blijkbaar koopzondag in Dordt. Na het schieten van wat plaatjes scheidden onze wegen. In de trein naar huis (Eef) en Amsterdam (ik) kregen we nog een appje van Martijn die dit weekend in Oslo zit.
Ik had een rugzak vol met eten en drinken bij me, voor de bijeenkomst van de avond, maar daarover morgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten