Volgers

dinsdag 31 december 2019

Bed gekocht

Mooi he
Meteen doorpakken maar. Wie A zegt moet Bed zeggen. Bij Morpheus hadden ze er wel een paar staan. Mijn oog viel direct op een mooi exemplaar, en dat werd hem ook. Natuurlijk moest ik vervolgens een heleboel matrassen in-liggen. Dat viel me niet mee want ik had nog moeite met opstaan, duizeligheid namelijk, en er waren zoveel matrassen. Maar voor sluitingstijd was ik eruit, en nam en passant ook nog een leuke dekbedhoes mee voor in Eefs flat.
Als avondvulling keek ik naar de conference van Sjaak Bral. Hij blijft goed! en lekker scherp. Het koningshuis onder het fileermes, minister Blok, babbeltrucs, er kwam van alles voorbij. Zijn wij mensen de parels of de parasiet? zo stuurde hij ons de nacht in. Iets om het komend jaar over na te denken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten