Volgers

woensdag 11 december 2019

Grijs

De laatste grijsbak vol met rommel kon vanochtend vroeg aan de stoeprand. Ik had er ook een oude deur bij gezet die jaren geleden als behangtafel heeft gediend, in de hoop dat die ook zou worden meegenomen. Tenslotte hadden de mannen vorige keren heel wat extra afval meegenomen, veel styropoor bijvoorbeeld. Verder heb ik vooral achter de pc gezeten om allerlei noodzakelijke administratieve handelingen uit te voeren. Het was wel mooi weer, maar toen ik eenmaal klaar was met de klussen, was het omgeslagen en nodigde het niet meer uit om te gaan wandelen. Daarom heb ik nog maar weer een overnachting geregeld bij Wijhe als ik er straks moet aantreden voor mijn inspectie van Marjolein.
Daarna, na het eten, werd het weer tijd om bij Debbie de spieren nog wat meer op de proef te stellen. Ik voelde vooral mijn armen die ze ook vanavond weer ongenadig te pakken nam. Maar daarna voel je je top!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten