Volgers

dinsdag 17 december 2019

Háár kadootje

Hieperdepiep hoera en lang zal ze leven, vandaag is Debbie 50 jaar geworden. Rank en soepel als altijd, een gezicht dat er geen dag ouder dan 35 uitziet, immer vrolijk gehumeurd was ze vanochtend present bij de nu volledig volgeboekte les. Eerst werd er gezongen natuurlijk, en vervolgens kreeg ze een kadootje namens de groep, iets met allerlei lekkere geurtjes voor haar verzorging. Ik had een slinger gekocht met HOERA SARAH en hing die op de spiegels. Dat werd gewaardeerd, de slinger werd naar een ereplekje verhuisd. Ook gaf ik nog een kadootje namens Eef en mij, met een kaartje van de Atlas van de Belevingswereld met als tekst Gefeliciteerd, 50 jaar - heel toepasselijk dus, dat kaartje had ik niet voor niets bewaard. Vervolgens begon de les, met de bal deze keer, ieders favoriet. En het was een verdraaid zware les! Dat was háár kadootje aan ons. Genieten dus weer.
Bij het vertrek uit de sportschool heb ik gemeld dat ik ga verhuizen en dus moet opzeggen. Jammer maar het is niet anders, ik ga niet twee sportscholen aanhouden. 's Middags kwam Eef om me te helpen met het naar beneden sjouwen van een bankje en een kastje. Omdat het nog altijd niet duidelijk is hoe het nu verloopt met de verkoop van het huis, heb ik besloten om de rommel weg te doen. Daarvoor had ik de grofvuildienst gebeld - die komen meteen vrijdag al. Dus er moest urgent gesjouwd worden. Daarna had ik nog de tijd om weer een heerlijk vleespakket van wildernisvlees op te halen, op de fiets door het stralende zonnetje bij een heel aangename temperatuur.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten