Volgers

donderdag 5 december 2019

Sinterklaas 2019

Wat ik zo jammer vind, is dat niemand in mijn omgeving meer lol heeft in het Sinterklaasfeest. Wat heb ik altijd genoten van het maken en krijgen van malle surprises, van gedichtjes en vooral het er tussen nemen van de anderen. Maar helaas, ik krijg er de handen niet voor op elkaar.
Mijn Sinterklaas surprise bestond vandaag vooral uit de autorisatiecode van het nieuwe muziekprogramma. Ik heb het ingevoerd, dat liep als een fluitje, het programma werkt uitstekend. Alleen is het nog steeds een horror programma. Om te janken dit. De komende les zal dus moeten worden gewijd aan het werken met dit onding, want ik heb het nu en half Nederland werkt erop dus dan moet het toch iets goed doen. Ik kom er helaas niet uit, ook niet met de handleiding. Ik dacht toch dat ik wel handig was met die dingen. Voor mijn creativiteit is dit dodelijk, dus ik heb me verder maar onledig gehouden met het kijken naar een Engelse miniserie, terwijl een heel groot deel van Nederland bij de schoorsteen liedjes zingt en chocolademelk drinkt. O ja, daarom heb ik ook maar geluisterd naar La Belle Chocolatière van Mayke Nas, de vorige Componist des Vaderlands. Van het Nieuwe Ensemble, dat er vandaag mee is opgehouden wegens gebrek aan geld.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten