Volgers

maandag 16 december 2019

Zoon en schoondochter

Zondag kwam Douwe op mijn verzoek even langs. Hij wilde wel meehelpen pakken, maar het is vrij lastig om dat te delegeren. Ik moet toch zien waar alles naar toe moet, dan zou je op elkaars lips moeten inpakken. Daarom heb ik maar een pauze ingelast waarin we gezellig thee konden drinken. Hij kondigde aan dat we binnenkort met ons vieren, jawel, een keertje moeten gaan eten / drinken o.i.d.
Met ons vieren, want het is dik aan met zijn Florien. Hij is al bij de schoonfamilie geweest en met de Kerst gaan ze naar een kerstmarkt in Münster. Vandaag kon Florien niet meekomen, omdat haar broer over is uit Australië en dat gaat natuurlijk voor. Het vooruitzicht om haar te leren kennen is echter al heel leuk. Wat ik van haar gevonden heb op internet (want ja, ik heb gezocht) ziet er prima uit. Maar vooral de manier waarop Douwe over haar spreekt, verwarmt me. Ik kan ook aan hem zien dat hij er gelukkig mee is. Nu eens kijken of er een gaatje te vinden is in Eefs en mijn overvolle agenda's. Gaat vast wel lukken.
's Avonds werden we nog verblijd met een lieve app van Jantine, onze ondonordochter. Ze is er nog altijd erg mee bezig, en zei veel steun te vinden in het contact met ons. Heerlijk vind ik dat, zij en haar zus zijn ook geweldige meiden en die mogen we ook in onze nabijheid rekenen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten