Volgers

maandag 30 december 2019

Huis gekocht

Moment suprime: getekend!
Ook vanochtend was het uitslapen geblazen, want blijkbaar heb ik heel veel rust nodig om niet al te wankel te zijn. Het ging wel goed nu. Het ontbijt was in elk geval al een feest, in een prachtige serre met uitzicht op een leuk aangelegde japans achtige tuin, en het opkomende zonnetje in een strak blauwe hemel. Alles was rijkelijk voorzien aan de dis, en we hadden ook alle tijd. Maar er kwam een tijd om afscheid te nemen en zo gingen we een paar straten verderop, kijken of alles goed was met het nieuwe huis. Dat bleek pico bello in orde te zijn. We kregen een lift van de makelaar naar Zwolle. Daar hoefden we maar even te wachten voor ik aan de beurt was: tekenen. Het lijkt niet zo veel wat een notaris doet, maar hij deed het allemaal plezierig en toen was daar het moment van overdracht van de sleutel. Ik was eigenaar geworden van het huis waar ik nog jaren van hoop te genieten.
Om het af te maken zwierven we nog even door Zwolle, ons nieuwe Utrecht, maar toen was mijn energie op. Terug naar Bilthoven dus, waar we nog op tijd waren voor wat kleine boodschappen en een nog altijd prachtige dag met een rossige zonsondergang.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten