Volgers

zondag 15 december 2019

Geen les

Om een beetje uit de inpak- en verhuisverzorging te komen, heb ik morgen een les zingen bij Florieke gepland. Helaas gaat dat niet door, omdat ze nog last heeft van naweeën van een griepje. Niet verwonderlijk, ze heeft net een hele tournee met de Zauberflöte achter de rug, naast een gezin met een jonge baby. Het verbaast me niet dat ze ergens een virusje heeft opgepikt. Ik heb in november de griepprik gehaald, dus ik verwachtte zelf niets te zullen merken. Toch ben ik een beetje aangestoken door Debbie die afgelopen woensdag met een hese stem les gaf. Vandaag heb ik een rauwe keel. Dus het is maar goed dat de zangles niet door zal gaan, anders steek ik die arme Florieke opnieuw aan. Zij moet het van haar stem hebben, dat zou ik dus heel vervelend vinden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten