Volgers

woensdag 26 augustus 2020

Francis houdt me binnen

 Met een dikke knipoog naar het blog van Eef  moet ik melden dat Francis mij heeft binnen gehouden. Nee niet de storm, want die woedde hier niet zo hard. Maar wel Francis van Broekhuizen. Zoals bekend heb ik geen TV, maar Francis - met wie ik bevriend ben - is er apetrots op dat ze meedoet in het programma De Slimste Mens, een entertainment waarbij kandidaten worden getest op hun kennis van allerlei gebied. Francis doet het helemaal niet slecht, en zo zat ze dus gisteren in de finaleweek. Mijn overbuurman vertelde me dat, en hij wilde per se kijken, dat triggerde me. Zonder TV moet ik een dag wachten om het op uitzending gemist te kunnen bekijken. Dat gebeurde dus vandaag. Het was alleraardigst om haar bezig te zien, en ook die brombeer van Maarten van Rossem zat er bij, hij gaf soms wat commentaar op het gevraagde. Wat bleek? Francis weerde zich kranig en werd zowaar de Slimste van de Dag. Ze was er wàt trots op, zie je wel dat zangers niet zo dom zijn, liet ze weten. Op naar de finale. Toi toi toi Francis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten