Volgers

maandag 31 augustus 2020

Lieva's oogje

Die arme Lieva heeft last van haar oogje. Het draait steeds naar buiten. Reuze vermoeiend is dat, zo kun je je niet concentreren op wat je ziet. Het was zodanig belemmerend voor haar dat ze eraan geopereerd moest worden. Dat was vandaag. De operatie was in het WKZ, en omdat ik toch in De Bilt was bood ik haar mama aan om even langs te komen. Maar goed dat ik het gedaan heb, want mama zelf had ook wel wat steun nodig. Het is nogal wat, je kleintje onder narcose en dan nog licht in paniek ook, dat hakt erin in een moederhart. En dan kun je als oma ook eens iets bijdragen. Gelukkig had ik nog Reine Claude pruimen, iets speciaals voor na de operatie voor de kleine meid. M. was zo lief om mij 's avonds nog een videootje te sturen met de inmiddels geopereerde Lieva die één van die pruimen zat te snoepen. Het gaat weer helemaal goed komen met haar, zeker nu ze nog een jaartje mag kleuteren. Fijn om ze weer even gezien te hebben. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten