Volgers

dinsdag 11 augustus 2020

Op stap met Margot

De tweede keer op stap met Margot, die nog een paar dagen in Nederland is voor ze teruggaat naar onze Martijn. Zo leren we haar ook beter kennen! Ze had een heel leuk rondje door het Liesbosch uitgezet, en omdat we dat allebei niet kenden was dat een prettige verrassing. Dat kleine bos is uitsluitend loof, en dat is een prachtgezicht. Op een halfuurtje lopen van ons uitgangspunt blijkt er in bos een verscholen restaurant te zijn: De Boswachter. Een verrukkelijk plekje! daar ga ik zeker opnieuw eens naar toe. Maar niet op een maandag, want dan is het dicht. 

De Boswachter Liesbosch
Nu namen we een lunch bij De Peer, keurig aangemeld en apart aan een tafeltje. Ik viel op de lunch aan alsof ik lang niet had gegeten. Ik moest lachen om mezelf, maar ja met deze hitte ben ik wel wat afgevallen, dat zal het wel zijn. Daarna nodigde ze ons uit in haar ouderlijk huis, een beschutte en knusse plek aan de Asterplas, ook al zo'n plek die ik zelf niet had gevonden. Het huis ligt direct aan de plas en was een ware oase. Ik liet boerenkool en een potje jam achter. Daarna zette ze ons op de trein en we keerden voldaan terug.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten