Volgers

vrijdag 28 augustus 2020

Oude meuk

 Ik had nog zó tegen mezelf gezegd: koop een modern huis! geen verbouwingen voor mij. Maar wat is modern? Een huis van dertig jaar oud is niet in alle opzichten meer bij de tijd. Zo heeft mijn inductieplaat het half begeven, dwz de ene kant doet het niet meer. De installateur die het ding zou komen repareren moest me teleurstellen. Er zijn van dergelijke oude meuk geen onderdelen meer te koop. Een nieuwe inbouwen gaat ook niet, want de afmetingen van nu zijn net iets groter, en ik heb een marmeren blad. Daar kan hij niet in zagen, en waarschijnlijk lukt niemand dat. Dan zie ik mezelf al meteen met een camping gasje aan de slag gaan.

plaatje van internet 
Kortom, het zat eraan te komen maar makkelijk mag niet. Voor mij reden om me onmiddellijk voor een huurhuis in te schrijven haha! Dan hoef ik ook niet meer elke dag sperziebonen te eten - vanwege de meer dan overvloedige oogst, als ik alles heb geplukt zit er na een paar dagen weer een kilootje aan de inmiddels bijna verschrompelde bonenstaken. Nou vooruit, ik zal ook eens nadenken over oplossingen hier in de keuken. 

1 opmerking: