Volgers

zaterdag 22 augustus 2020

Snoer

 Mijn pc voor het bridge heeft een probleem, al een poos, want het ding wil niet opladen. Nu heb ik bij de aanschaf een raar soort snoer meegekregen, dat ik ervan verdenk het probleem te veroorzaken, met een rare plug ook erbij. Ik hakte de knoop door en heb een nieuw snoer gehaald bij de plaatselijke pc boer. Die had ze gewoon op voorraad liggen, maar voor de zekerheid had ik de pc bij me en kon hij het even uitproberen. Als een zonnetje! Dus hopelijk krijg ik niet meer te maken met onverwacht afslaan. 

Eens in de paar maanden komt men hier het oud papier ophalen, maar vanwege corona was dat vorige keer niet meer het geval. Nu zouden ze dan weer langs komen. Toch heb ik er maar even navraag naar gedaan. Mijn spullen stonden al op de stoep. Als ze niet langs zouden komen, moest ik alles op de fiets wegbrengen. Maar het hoefde niet, het werd inderdaad opgehaald.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten