Volgers

dinsdag 26 maart 2019

Annulering

Wat kun je zitten met een plan. Het zat me helemaal niet lekker, die trip naar Salzburg en verder. Het zou betekenen, zeker 8-10 dagen weg, en van het ene geïmproviseer naar het andere. Uren in de bus, dat is tot daar aan toe, maar waar ga je heen, en wat ga je daar doen. Bamberg lijkt me leuk, maar van de vorige keer dat ik daar naar toe ging weet ik nog dat je daarna eindeloos in de boemel zat naar Weimar, en vandaar uit is het ook niet makkelijk terug reizen. Kortom ik zag allemaal beren op de weg, en was niet weinig opgelucht om de hele zaak te annuleren. Vast ook omdat ik me niet echt lekker voel, een beetje 'under the weather' zoals wij latinisten zeggen. Dat merkte ik al bij Debbie waar het inspannen me tegenviel.
Terug op het honk ging ik beitelen op mijn derde lied van Berend Wineke, 'Verval'. Dat lukte dan weer heel aardig, er zit nu schot in de zaak. Het zal binnenkort wel af zijn. 's Avonds weer gebridged met Eef.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten