Volgers

vrijdag 15 maart 2019

Boeket

Ik kijk nu al twee weken naar het boeket bloemen dat ik had gekocht. Het ziet er nog steeds aardig uit, vooral een anjer is nog prachtig. Felroze en wijd open. Jammer dat bloemen zo kunstmatig worden gekweekt, anders zou ik vast vaker een boeket in huis halen.
Een enkel keertje krijg ik bloemen van Eef. Zo ook die dag dat hij me ten huwelijk vroeg. Keurig in het pak en met stropdas bracht hij me een boeket met rode rozen. Een prachtig boeket. En een hele verrassing. Ze staan al heel lang gedroogd en wel in een hoge vaas, op een ereplekje.
Deze vrijdag is het marktdag, maar ik sla vandaag de bloemen toch over. Ik heb ook niets nodig van de markt. Beetje gelezen. Nagenoten van de opera Ice van het Finse nationale opera- en balletgezelschap. Straks nog even bridgen. Niet echt een actief dagje; gisteren gesport, en het regent teveel om naar buiten te gaan.

1 opmerking:

  1. Wat zag ik er netjes uit hè toen ik je officieel kwam vragen. Je zei "ja", maar we hebben nooit een datum afgesproken har har. Laten we het maar zo houden toch. Bevalt prima.

    BeantwoordenVerwijderen