Volgers

vrijdag 29 maart 2019

Eerste aanplant

Ik ben wat plantjes aan het voortrekken, maar het is al bijna april en er mag al een en ander de grond in. Dus vandaag deed ik mijn klompen aan, stapte door het bemeste gras en heb worteltjes, bieten en rode kool gezet. Het is maar een klein lapje maar wie weet hoe veel ik er van kan eten. De andijvie komt de potjes al uit achter het glas, en die mogen nog een weekje doorgroeien voor ik ze ook buiten neerzet.
Daarna werd het tijd om nog even bij de boer langs te gaan voor melk en kwark.
Deze avond was ik uitgenodigd door Eef om nasi te komen eten, met kersverse ganzeneieren die hij vandaag in Edam is gaan halen. Het was heerlijk! en ook de vla toe, eveneens van verse ganzeneieren, ging er rap in. Ook deze avond werd met een glaasje afgesloten, maar nu is de fles leeg en wacht ik een paar dagen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten