Volgers

woensdag 27 maart 2019

Verval

Het derde lied van Wineke is af. Heb er vandaag flink aan zitten schuren, als tegenwicht tegen de buren waar het balkon wordt geschuurd haha. Na een uitgebreid ontbijtje bij Eef trouwens. Heb ook zitten eppen met Mariska die vandaag toetsen heeft. Het ging haar uitstekend af!
Verder is het nu precies 34 jaar geleden dat ik in het huwelijk trad. Wat een tijd, en wat is er veel gebeurd intussen. Gelukkig is het allemaal goed uitgepakt, na een hele valse start.
Zus An epte me over haar reis naar Sulawesi - 35 uur deden ze over de terugreis, dat klinkt als een nachtmerrie, maar de foto's waren erg mooi.
Ben nog heel blij dat we niet naar Salzburg gaan want ik voel me nog lang niet lekker. Vanavond ga ik wel fitnessen maar ik zal me niet uitsloven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten