Volgers

dinsdag 5 november 2019

Afgeblazen

Voor mijn afspraak van 1300 in Zutphen was ik na Debbie relaxed in de trein gestapt, waar bleek dat ik twee voice mails had. O.a. een verzoek om terug te bellen, hetgeen ik deed. De makelaars assistente meldde me dat op adres X inmiddels een bod was gedaan, maar dat natuurlijk de bezichtiging gewoon door ging. Ik moest erom lachen, en zegde meteen die afspraak af. Belt u mij maar als het pand toch niet wordt gekocht, zei ik haar. Het was niet mijn favoriet, en het was de enige afspraak vandaag. Bovendien was ik net in Utrecht, en kon nog op tijd rechtsomkeert maken. De sippe juffrouw vond het niet leuk, maar ik zat om 1300 niet in Zutphen maar achter een pot thee bij mijn geliefde. Later op de avond hebben we nog even gestept, bridge dus, en dat was wel weer heel leuk. In de trein had ik het boek gevonden over Henrietta Lacks, en daar ben ik inmiddels in begonnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten