Volgers

vrijdag 22 november 2019

Geen vergadering

Eigenlijk had ik vanochtend een vergadering ingepland, met de commerciƫle componisten, maar ik had niet veel bij te dragen, zo leek mij. En daar kwam een verlossend woord: ze hadden vandaag heel veel interne punten op de agenda staan, mijn aanwezigheid was niet dringend noodzakelijk. Enigszins opgelucht kon ik daarom aan weer een dag ruimen en bergen beginnen. Maar ook bleef er tijd over om even piano te spelen; geen composities, maar een beetje oefenen op Mendelssohn. Na heel wat heen en weer gefiets met oude spullen, kwam de andere afspraak van vandaag, de tweede verhuizer die een offerte gaat maken. Ook die leidde ik rond in het huis waar inmiddels de kisten en dozen hoog staan opgestapeld. De kleine kamer had ik al helemaal uitgeruimd, zodat daar een flink aantal dozen terecht kon. De dame deed er dan ook niet lang over, en zal begin volgende week iets laten horen. 's Avonds heb ik nog even zitten bridgen, en zakte weer terug naar een meer comfortabel niveautje 15.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten