Volgers

dinsdag 26 november 2019

Waar je het druk mee kunt hebben

Dinsdag, Debbiedag. Het viel me niet mee deze keer, het was een les met gewichten en mijn armen wilden niet. Had ik de laatste dagen misschien teveel gesjouwd? Daar leek het wel op  Ik kon vandaag niet door naar Amsterdam want er zou een taxateur komen. Daar wilde ik het huis toch wel een beetje op orde voor hebben, dus alle dozen aan de kant en stofzuigen. Na de lunch heb ik snel de wijk genomen naar mijn tweede huis haha. Maar eerst weer het rondje langs de glasbak, de papierbak en de kringloopwinkel, er blijft steeds weer nieuw afvoerspul komen. Ook keek ik even naar de uitzending van Pauw, waar weer een verhaal over donoren en donorkinderen werd verteld. Het is te hopen dat vooral de kinderen die het nog niet weten, het zullen horen van hun (opvoed-)ouders, en dat anonieme donoren uit de schaduw komen. Er is wel degelijk behoefte aan het weten, het kennen van je eigen achtergrond. Het maakt verschil en leert de donorkinderen beter wie ze zijn en wie ze willen zijn. Fijn dat er aandacht voor is in een goed bekeken programma.
Sfeerplaatje in mijn oude huis
Ik mocht weer terug naar huis, de taxateur was weer weg. De middag heb ik gebruikt om alle oude opslagmedia met die onhandige snoeren leeg te trekken. Die hoeven nu ook niet mee te verhuizen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten