Volgers

dinsdag 12 november 2019

Naar Norg

Terwijl ik het zo druk heb als een klein baasje, hadden we toch een dubbele overnachting gepland in Norg, waar Eef zo graag weer eens heen wilde. Maar in verband met het onderhoud van mijn rug ging ik eerst naar Debbie, die vandaag met de stangen werkte en zowaar alweer nieuwe variaties daarmee deed. Vervolgens bracht ik de natte spullen terug en daarna ging het verder naar Norg. Dat was een lange rit, maar wel comfortabel. We waren daar om 1445 en werden allervriendelijkst ontvangen. We kregen een leuke kamer, simpel, met veel hout. Het was prachtig  weer, dus deden we nog een ommetje door het bos, de omgeving en het dorp. Het zag er veel gezelliger en aardiger uit dan ik had verwacht! Na een biertje en een kop thee bij het haardvuur schoven we aan tafel. Daar at ik al avondmaal gegaarde rib, heerlijk was die. Eef had iets moois met kalfsvlees, er was rijkelijk veel van alles en we schoven als een balletje ons bed in na het eten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten