Volgers

zaterdag 23 november 2019

Dick zeventig

Op deze stralende dag wilde ik beslist een wandeling maken. Geen bijzonder lange en gewoon in de buurt, maar wel in de benen. Daarbij moest ik wel denken aan Dick. Hij is vandaag 70 jaar geworden, een mijlpaal die hij niet viert maar die ik toch wel bijzonder vind. Zeven kruisjes, er is een tijd geweest dat ik niet had gedacht dat hij die leeftijd zou halen, en zie nu eens: monter als altijd en zelfs met een groep wandeladepten om zich heen vermaakt hij zich opperbest in het Vaalse landschap. Dat is toch een proficiat waard. Dat zei ik hem ook toen ik hem voor deze speciale gelegenheid belde.

Van de makelaar kwam er nog een berichtje dat er nog een taxatie moet gebeuren van mijn huis. Dat heb ik dus ingepland. Verder was ik wel benieuwd hoe het nu met Marjorie gaat; we hadden al een week niks gehoord?! Het bleek dat ze met Hugo in Osnabrück naar zo'n echt Duitse kerstmarkt zijn gegaan. Misschien blijven ze wel het hele weekend. Hartstikke leuk dat ze zoveel leuke ideeën heeft en ze ook uitvoert, nu het kan. Daar word ik blij van.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten