Volgers

maandag 18 november 2019

De verhuizer

De verhuizer kwam om op te nemen wat de verhuizing zou gaan kosten aan inspanning, en dus aan geld. We liepen het hele huis door, en met een half uurtje had hij een offerte klaar. Ik moet nog even wachten, omdat er nog een ontbindingsclausule loopt, maar ik heb nu een beeld.
Daarna kwam Eef piano spelen, tussen de herrie van het geboor bij de buren door. Daar wordt een nieuwe keuken geplaatst namelijk. Veel kwam er dus niet van piano spelen. Ik heb daarom maar op zolder de tapijttegels verzameld en schoongemaakt en in een kist geborgen. De laatste rommel van boven ging in de grijsbak, die nu overvol zit. Daarna heb ik nog boerenkool, van Eef gekregen, schoongemaakt en gekookt. Dat ga ik voor morgen klaarmaken. Vanavond eet ik ragout van hert, pompoensoep, en snijbiet. 's Avonds nog even naborrelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten