Volgers

zondag 3 november 2019

Bazar

Nee, niet bizar, dat nieuwe stopwoord, maar bazar. Vandaag zou de laatste dag zijn van de drie verkoopdagen bij de WVT, waar ik zoveel spullen naar toe heb gebracht. Ik besloot vanmiddag even te kijken, maar tot mijn verbazing was alles al verlaten. Wel stond er een levensgrote container voor de deur, tot de rand toe gevuld met resten, wel vooral verpakkingen. In de WVT zelf zag ik niets meer staan, zo door de schuifdeuren piepend. Zouden ze alles hebben verkocht?? Dat geloof ik nooit. Er was zo verschrikkelijk veel, dat kan niet op zijn. Wel trof ik een jong ventje aan in die container. Zijn kop kwam boven de rand uit en ik vroeg lachend: 'Wat doe jij daar nou?' Hij speelde verstoppertje, zei hij. Een ideale verstopplek, dat was het wel. In geval van nood kon hij zich onder de lagen karton nog meer onzichtbaar maken. Kattenkwaad, het kan dus nog, constateerde ik vergenoegd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten