Volgers

vrijdag 1 november 2019

Mooi niet

Toch te donker
Al vrij vroeg in de ochtend kreeg ik bericht van de verkoper van de Olmenhof, dat ze het huis aan iemand anders verkoopt. Ik had al zo'n vermoeden, aangezien ze het over een andere gegadigde had gehad. Het deed me niet echt zeer; eigenlijk vond en vind ik het huis echt te donker. Daarom liet ik de gedachte aan een pandje in het hoven te Dieren welgemoed los en ging weer verder op huizenjacht.
Het lukte me om vandaag nog een paar afspraken te maken, en ik had er al een staan in Arnhem. Die heb ik vanmiddag allemaal afgewerkt, in een druilerige regen. Er zat niets bij; het huis in Arnhem was heerlijk modern, eigenlijk wil ik zoiets maar dan niet in een Vinex wijk. We dronken er 's avonds nog een borreltje op.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten