Volgers

donderdag 31 oktober 2019

Bod uitgebracht

De Olmenhof in Dieren stond vandaag op het programma, naast wat andere kleinere huizen. Dus weer op tijd op pad gegaan, het was stralend weer dus kon ik goed de lichtinval beoordelen. De Olmenhof bleek een enorm pand te zijn, met alles erop en eraan, maar helaas erg donker van binnen. Ook was het een beetje een rommeltje in het onderhoud, en de badkamer stond me niet aan. Maar de ligging is fantastisch, midden tussen de bomen zonder dat er teveel licht wordt weggevangen, en bij een schooltje, altijd gezellig, en het heeft een heerlijke tuin.

De andere huizen in Dieren die ik bekeek waren ouder, en/of kleiner, en/of met verkeerde tuinligging. Ik ging terug naar de Olmenhof en mocht nog een keer binnen kijken. Al puzzelend reed ik weer terug naar huis, en wachtend op de komst van Ron en Mieke besloot ik een bod te doen op de Olmenhof.

Dat is pas lang wachten: drie uur file

Daarna kwamen onze gasten, na een martelgang van drie uur in de file, hiep hiep hoera voor het autobezit. Toch werd het heel gezellig. De (stief)ouders van Nathalie zijn heel prettige mensen, en de nasi die Eef had klaargemaakt werd met smaak verorberd. Wij spraken over van alles en praatten weer wat bij, ook over Nathalie, maar dat werd niet de hoofdmoot. Over de terugreis deden ze heel wat korter, vertelden ze ons later.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten