Volgers

dinsdag 22 oktober 2019

Zolder legen

's Ochtends ging ik eerst naar Debbie voor de Pilatesles.Deze keer deed ze het zonder hulpmiddelen, altijd lekker. Er was vandaag geen lunchconcert; dus ik bleef thuis, waar ik veel heb weggeruimd, de zolder is al behoorlijk leeg. 's Middags ging ik thee drinken bij Pauline, om na te praten over haar Spanjereis en mijn huis. 
Ze vindt het vreemd dat ik wegga, maar begrijpt het naderhand beter. Er is iets uit Bilthoven verdwenen, voelt ook zij. We zaten even te filosoferen over wat dat dan is. Het lijkt allemaal wat te vol, te weinig vriendelijk,niet toeschietelijk. We kunnen er de vinger niet opleggen. Pauline vertelde verheugd over haar wilde vogeltjes, die weer terug gekomen zijn na haar afwezigheid van vijf weken. Ze heeft ook een verrukkelijk ingerichte tuin, met verschillende zitjes en een oase voor de vogels. 's Avonds, even ontspannen met wat stepbridge.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten