Volgers

maandag 28 oktober 2019

Snel naar huis

Mijn telefoon heeft het begeven. Dat is vervelend, want ik verwacht allerlei mailtjes vanwege de verkoop van mijn huis en bezichtigingen van nieuwe huizen. Daarom wil ik snel naar huis. Ach, we zijn hier verder ook wel uitgekeken. De pontjes varen niet of nauwelijks dus er is ook niets anders voor ons te bereiken dan de Millingerwaard. In de zomer zullen we wel eens iets anders hier proberen. Het beeld van de ginkgo hangt nog in mijn hoofd.

Ginkgo met vrucht in de herfstzon
Maar de telefoon van Eef zorgt voor een verrassing: Martijn meldt dat hij en Margot gaan trouwen! We zijn uitgenodigd bij het hele feest. Dat is geweldig nieuws. Ze kiezen echt voor elkaar en voor hun nieuwe leven zo ver bij ons vandaan. Wat zal het fijn zijn om ze te kunnen uitluiden.
Terug op het honk ga ik meteen naar de telefoon winkel. Het blijkt een geval van sudden death van de accu te zijn, dus ter plekke schaf ik een nieuw mobiel aan dat met een uurtje up and running is. Ja dat moet allemaal in het Engels natuurlijk, het is een nieuw toestel immers! Ik ben blij dat ik weer bereikbaar ben. Inderdaad zijn er meteen mails af te handelen. Zo ga ik donderdag twee huizen bekijken. En Woensdag komt mijn compositiedocent me helpen met Finale.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten