Volgers

woensdag 9 oktober 2019

Afspraken

Vandaag heb ik vooral veel op Funda gekeken, naar geschikte woningen. Voor een paar heb ik een afspraak gemaakt voor bezichtiging. Wat ik nog niet wist, is dat die afspraken de dag erop al zouden worden afgezegd wegens verkoop. Het gaat blijkbaar razendsnel momenteel. Ook schieten de prijzen de pan uit. Ik heb eerlijk gezegd het gevoel dat men wel aan de tax zit, er zal op zeker moment wel weer een dip in de huizenmarkt komen ondanks de lage rente. Het geeft mij de gelegenheid om rustig na te denken over wat ik echt wil. En ik blijf pakken en weggooien. Had ik echt zoveel verzameld in de afgelopen twintig jaar?
Mijn buurvrouw reageerde met schrik op mijn mededeling dat ik ga vertrekken, want we zijn goede buren. Maar nog twintig jaar hier? er is niet veel dat me aan Bilthoven bindt, behalve het bos en dat blijft gewoon bereikbaar. Ach, soms moet je kiezen voor het avontuur.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten