Volgers

vrijdag 4 oktober 2019

Facebook vrienden

Wat is dat toch leuk. Je bent jarig en dan zijn er allemaal mensen die je een lief berichtje sturen. Ook mensen die ik niet in persoon ken, ook mensen die ver in Duitsland of Indonesië en Japan wonen, ook mensen die ik nog maar kort ken. Of het veel betekent betwijfel ik, maar ik krijg er een blij gevoel van. Hoezeer ik ook kritisch ben op Mark Z., zijn vinding om mensen met elkaar te verbinden heeft mijn wereld vergroot en geïntensiveerd. Ook krijg ik veel ideeën voor uitjes, festivals, muziek of theater en museumbezoek. Het krijgt allemaal veel meer relief.
Omdat het vandaag stort van de regen, ben ik ook nu bezig met het leeghalen en ordenen van mijn huis. Bezoek verwacht ik niet, wel kreeg ik wat telefoontjes. Natuurlijk heeft  Eef me uitgebreid gefeliciteerd.  's Avonds hebben we nog wat zitten napraten over het afgelopen jaar met alle bijzondere ontwikkelingen die ons leven zo hebben verrijkt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten