Volgers

vrijdag 11 oktober 2019

Waar was u? deel twee

Ik zat lekker koffie te drinken met Eef, toen mijn mobiel afging? Waar was ik? Was ik straal vergeten dat er vandaag een roostertje gemonteerd zou worden in mijn net gezette kozijn. Gelukkig is het maar 3 minuten fietsen, dat zal wel anders worden als ik verhuis... maar dan schrijf ik het wel beter in mijn agenda. De vriendelijke monteur was in korte tijd klaar, en gaf mij tegelijk de gelegenheid om mijn achterstallige blogs bij te werken. Nu ga ik de keuken weer in, waar ik een deel van de 4 1/2 liter soep ga nuttigen die ik afgelopen dinsdag heb gemaakt. Of weer eens een bak kwark met noten, ook lekker. Bovendien is het marktdag, misschien moet ik daar maar eens langs om mijn zinnen te verzetten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten