Volgers

dinsdag 29 oktober 2019

Rond

De koop zal worden gesloten. Over een weer gaan de documenten, concept versies en definitieve versies. Ik begin al vast met een planning van de verhuisbewegingen. Wat moet er weg, wat mag mee, wanneer moet het in een container, moet het naar de schuur, welke verhuizer ga ik inschakelen. Wie moet het weten en wanneer. De eerste lijnen van de puzzel staan al uitgezet. Op de valreep plan ik nog de bezichtiging van een derde huis in op donderdag, ik ben dan toch in Dieren en dan neem ik dat mee. Wel heb ik natuurlijk bij Debbie gesport, deze keer met de martelmatjes. Toch was ze wel mild, ik heb geen loeivermoeidheid in mijn benen gekregen. Het geeft me de energie om nog met wat spullen te sjouwen. Ook heb ik even contact met Tycho, die belangstelling toont voor Marjorie. Ik ruim nu ook een en ander uit de tuin weg. 's Avonds heb ik nog tijd voor de achterstallige blogs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten