Volgers

donderdag 10 oktober 2019

Waar was u?

Dat vond booking punt com niet leuk: een no show in Wroclaw (spreek uit: stoplap). Waar was u? zo vroeg de bedillerige site. Aan het prachtige appartement heeft het niet gelegen; het is ons eigen gedrag, we zijn tot niets meer te bewegen lijkt het wel, althans wat reizen betreft. Zeker nu we Martijn niet zullen treffen, is er geen streep meer aan. Maar ik moest mij dus vandaag verantwoorden, wat dacht ik wel om niet te verschijnen. En had ik alles wel netjes betaald? Ja, dat was het geval, dus waar zeuren ze over. Inmiddels ga ik verder met mijn uitzoekwerk. Nu verdwijnen er vooral heel veel papieren in de papiercontainer, en komen er stapeltjes spullen die naar specifieke doelen of personen gaan. Zo heb ik een jutezak vol stripboeken gedaan, die gaan naar Blunder, de stripwinkel in Utrecht; en een andere tas vol boeken in de Spaanse taal, die gaan naar de leesclub van Cervantes.
En vanavond, na al het heen en weer fietsen, ga ik weer lekker naar Debbie om de laatste spierpijntjes er uit te trainen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten