Volgers

vrijdag 12 april 2019

Rondje De Bilt

Op vrijdag doe ik meestal wat boodschappen op de markt, ik lees wat in de bieb en ik doe thuis een en ander. Vandaag was het fris en scheen de zon, en dan is de rommel in huis wel erg zichtbaar. Daarom nam ik de schoonmaak maar eens ter hand. Een beetje poetsen en alles ziet er anders uit.
Verder bekeek ik een paar prachtige natuurfilms van David Attenborough, via de site van D. Heel bijzondere beelden. Van het deel 'Jungle' bleef me vooral de paringsdans van een paradijsvogelsoort in Borneo bij. Schitterende kleuren, mooie bewegingen, en hoera! het mannetje kreeg zijn zin.
Daarna heb ik gewoon wat gelezen voor de ontspanning, het hoeft niet altijd studie te zijn.
Daar heb ik het boek La Fila India voor liggen. Dat moet uit zijn half mei, en zo lang doe ik er nog wel over, gezien de vele woorden die ik moet opzoeken. Een indringend verhaal over migratie in Zuid Amerika is dat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten