Volgers

woensdag 17 juli 2019

Beweging

Er zit beweging in! de manueel therapeut heeft vanochtend weer aan mijn heup getoverd, zodat die weer functioneert. En vanavond probeerde ik met een trillipje op de fiets naar Pilates te gaan. Het ging uitstekend, tot mijn enorme opluchting. Het was nota bene een les met de martelmatjes, dat is niet de makkelijkste accessoire, en toch lukte het allemaal. Mijn hoofd bleef erbij en ik haalde zonder problemen het eind van de les. Dat had ik niet durven hopen. Voor alle zekerheid was Eef ook meegekomen met de les, om me te kunnen ondersteunen, mocht ik het niet aankunnen. En nu heeft hij ook weer zo'n plezier in Pilates dat hij weer wat vaker mee zal komen.
Het zal voorlopig nog wel nodig zijn om overdag wat rust in te bouwen, daar blijf ik even mee doorgaan. Is altijd goed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten