Volgers

vrijdag 5 juli 2019

Gemaakt

Gisteren kwam de loodgieter kijken, vandaag stond hij al te hakken en te boren. Het ziet er naar uit dat het lek boven is - ja dat was het in feite al, de badkamer is op de eerste verdieping. Maar deze meneer wist er mee om te gaan. Hij werkte zich in het zweet tot vier uur, toen stond de nieuwe pot er. Tot maandag mag ik hem nog niet gebruiken vanwege de drogende kit, maar dan kan ik er weer tegenaan, verzekerde hij me. Nog even afwachten dus, maar voorlopig ben ik opgelucht.
Er is dus niet veel van andere dingen gekomen, het zingen heb ik moeten afzeggen. Ik ben alleen in een nieuw boek begonnen, maar Eef heeft me nu ook Narziss en Goldmund gegeven om te herlezen. Ook wilde ik weer eens iets van Paul Goeken, en dat heb ik gehaald bij de bieb, toen ik naar de markt ging.
Nu heb ik een heerlijk maal van ganzenborst en witlof achter de kiezen. Nog een dagje rugpijn, misschien twee, maar dan zal dat ook wel over zijn. Kortom, tijd voor een nieuwe ronde. Wat zal het worden?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten