Volgers

zaterdag 27 juli 2019

Gulpen

Na ons copieuze ontbijt namen we bus 54 naar Gulpen markt. Daar begon een prachtige opgang naar het noorden. Het was weer warm maar niet zo bloedheet als gisteren, dus het wandelen ging ok. De uitzichten waren fantastisch en onverwacht; ik dacht dat we deze gebieden wel allemaal kenden, maar niet dus. Het hele stuk ging langs weilanden en door bossen die we niet kenden, buitengewoon lieflijk allemaal. We liepen naar Schin. Daar kreeg ik last van mijn voet, niet ernstig maar het soort van last dat met wat rust niet doorzet. Daarom ging ik toen verder met de trein, Eef ging door naar Valkenburg. Bij zijn aankomst kreeg ik een epje om hem te ontmoeten bij de slager. Broodje gekocht, truitje gekocht. Even gerust, gegeten en toen weer bridge; nu voor de derde plaats met 56%. Omdat er een leuke jaren '60 muziek draaide, namen we nog een biertje in de bar. We gingen slapen om 0130, voor mij eigenlijk te laat. Het regende hard 's nachts. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten