Volgers

maandag 12 augustus 2019

Nog eens heide

We namen afscheid van iedereen en liepen weer over de Renderklippen, een soort ererondje voor we weer naar Epe gingen voor de terugreis. Het was prachtig weer. Er zaten heel veel mestkevers, een mooi gezicht is dat, die glanzende ronde lijfjes die zo onhandig aan komen hobbelen om af te breken waar wij niet in willen trappen. We aten nog onze lunch aan de rand van het paars, en gingen toen naar de bushalte. Daartegenover was een winkel met 'Rare Music', daar heb ik even gekeken maar zo raar was het ook weer niet. Behalve dan dat een prulletje dat ik er kocht meteen uit elkaar viel in het bushokje.
Thuisgekomen ben je al snel weer met van alles bezig, en zelfs Debbie heb ik afgezegd omdat ik gewoon even rustig wilde doen wat er gedaan moest worden. Bovendien gaan we morgen weer weg, en wil ik nog wat voorbereiden. Het schrijven van blogs hoort er ook bij. Bij deze dan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten