Volgers

zaterdag 3 augustus 2019

Varkensvlees

De zaterdag ging rustig voorbij met wat op en neer gefiets om kwark en dergelijke te halen. Ook koos ik een nieuwe vriezer uit, de oude bevalt me niet meer, hij lijkt te lekken. En een goede vriezer is absoluut noodzakelijk, met al dat lekkers dat ik bestel van Veldvarkens en Wildernisvlees. Vanavond komt er weer een kilo of tien aan varkensvlees aan de deur.  Mooi geregeld is dat, ze komen het nog brengen ook. Daarna zal ik toch echt moeten eten tot er weer een lade leeg is, zonder nieuw te bestellen. Anders loopt het er nog eens uit!
Bergen fruit heb ik in huis gehaald ook, voor een grote fruitsalade als ontbijt. Morgenochtend krijgt Eef er een grote bak van. Dat is ook heerlijk en gezond. Wij hebben het goed, heerlijk om me dat te realiseren. Vanavond nemen we er een glaasje op, uit het kristal dat ik op de kop tikte en dat echt kristal is. Klink, proost!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten