Volgers

vrijdag 23 augustus 2019

Redhead Days

Een zee van knalrode koppen, allemaal in een zeeblauw T-shirt gestoken. Dansend, zingend, kokend, pratend. Het is vanaf vandaag te zien in Tilburg. Bijna was ik er vandaag al naar toe gegaan, want ik heb zo'n T-shirt besteld, met een pakkende tekst erop, want ik vind het prachtig al die rooien. Vorige week nog kwam er een jongeman de bus in met een brandende Amazone op zijn hoofd, en ik sprak hem aan: of hij ook naar de Redhead Days zou gaan? Hij moest er wel om lachen, had er wel van gehoord en had vaag plannen om er ooit eens heen te gaan. Maar dat ze vanaf vandaag een week losbarsten, dat wist hij niet. Hij ging meteen informatie opzoeken en ik durf te wedden dat ook hij deze week in Tilburg te vinden is. Op Facebook is er een eigen groep van deze 2%-ers (dat is het aandeel van roodharigen op de wereld) en de foto's zijn geweldig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten