Volgers

dinsdag 6 augustus 2019

Progressie

Nu weet ik even niet wat ik moet schrijven. Daarom maar een bloggie over de advertenties die je op Facebook onder ogen krijgt. Het algoritme probeert me te leren kennen. Eerst kreeg ik advertenties van sites waar je jonge, knappe mannen kunt daten. Die klikte ik weg. Toen kreeg ik advertenties van oudere mannen, op andere sites. Ook weg. Daarna kreeg ik advertenties van trapliften, gehoorapparaten, andere hulpmiddelen. Weg ermee. De volgende lichting advertenties zag mij wel doneren aan goede doelen, zorginstellingen bezoeken en dergelijke. Ook al niet. Vervolgens kreeg ik allerlei spiritueels te zien, zweefcursussen en lekker samen chanten. Na de sites van creatieve vakanties dacht ik even rust te krijgen. Dat dacht het algoritme ook. Nu krijg ik namelijk advertenties voor overlijdensverzekeringen en begrafenissen. Er zit wel progressie in, vindt u niet?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten