Volgers

woensdag 29 juli 2020

Hoog bezoek

Heel stoer: Bea en Tjeerd kwamen met hun autootje uit Zeist naar ons getuft. Dat vind ik een hele prestatie gezien hun leeftijd. Monter als altijd kwamen ze om kwart voor twaalf aan. Koffie wilden ze wel hebben, maar daarna diende direct mijn stulp geïnspecteerd te worden. En naar tevredenheid, mag ik wel zeggen.

De gedekte lunchtafel
We hebben altijd genoeg om bij te praten, maar op zeker moment was het toch tijd voor de lunch. Verse eitjes, de garnalen en rivierkreeftjes, maar ook pruimen, kersen en kaas, het kon niet op vandaag. Ja, als je zo'n eind wil rijden moet het de moeite waar zijn vind ik. Ook de lunch was heel gezellig, en tegen drieën stapten ze weer op; dan ben je de file voor. Ondanks Beas protesten stond Tjeerd erop weer zelf te rijden. Daar herken ik mijn vader in, grappig is dat die wil om het stuur in handen te houden.

Eef en ik hebben nog zitten nagenieten in de zon, en in het huis de nodige dingen gedaan. Oogsten deed ik ook, nu een biet die Theo behoorlijk jaloers zal maken. Hij paste nauwelijks in de pan. 
Ik heb hier wel wat gesmokkeld:
De doorsnee van de pan is maar
12 cm hahaha



1 opmerking:

  1. Nou is dit ook wel een heel klein pannetje dat al bijna overkookt als je er 1 ei in kookt har har

    BeantwoordenVerwijderen