Volgers

zaterdag 4 juli 2020

Ontmoetingen

Vanuit de basis De Bilt onderhield ik vandaag mijn contacten in deze buurt. Eerst ging ik kletsen bij Pauline. Dat is altijd reuze gezellig en onderhoudend, ze praat graag en heeft altijd wel wat onderwerpen. Haar tuin, het bridgen, Spaans, medische ontwikkelingen, vogels, ga maar door. Maar ik moest wel op tijd weg, want er stond ook een etentje met Tycho op de agenda. Dat lukte ook allemaal prima. Even leek het erop dat er chaos in de binnenstad zou zijn vanwege een gefrustreerde demonstratie, maar dat verplaatste zich naar Oog in Al, ver van het centrum dus. Het was echt fijn om Tycho weer te zien. Het gaat goed met hem en hij is bezig met de overgang naar zijn nieuwe levensfase. Hij is opgelucht dat de kogel door de kerk is gegaan, dat de scheiding zonder veel kleerscheuren is gebeurd, en wil zich rustig oriƫnteren op nieuwe mogelijkheden. Hij trakteerde me op een 3-gangen-menu in Humphreys, een sfeervol restaurant in een werfkelder. Na het eten liepen we samen nog even op in de regen en ik haalde precies mijn bus naar huis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten