Volgers

vrijdag 17 juli 2020

KART-stapje

Al heel wat weken geleden heb ik afgesproken met mijn zussen en nicht om een uitstapje te maken, dat wij vanwege onze voorletters het KART-stapje hebben genoemd. Ook zij waren nieuwsgierig naar mijn nieuwe huis en kwamen dus deze kant op. Het duurde even voor ze er waren, want opstoppingen op de weg enz., maar toen ze er eenmaal waren was het echt leuk. Mijn nicht had ik in geen eeuwigheden gezien, en ook een ontmoeting met de zussen was al weer een tijd geleden. Wat wil je, in deze tijd van afzondering. Eerst hebben we uitgebreid bijgepraat en geluncht. Daarna reden we naar Den Nul, waar je een korter stuk kunt lopen, en dat is nodig voor mijn oudste zus die niet zo top ter been is. Dan is Den Nul ook een mooie keuze omdat het een prachtig en afwisselend stuk IJsselland is, met de mogelijkheid van een terras indien gewenst. Maar dat was vandaag niet aan de orde, we liepen lekker door en genoten van het groen voor we rechtstreeks terug naar mijn huis gingen. Daar namen we nog wat te eten en te drinken, en rond zessen vertrokken ze alle drie weer. Was een heel gezellige dag, dat gaan we over doen.
Griezelen bij mijn bril

De klusman heeft vanochtend vroeg het glas in de deur gezet.
Getverderrie de vleermuis is terug.
Deze week alleen wat vermaaksboeken gelezen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten