Volgers

zaterdag 18 juli 2020

Zwolle

Zwolle van de andere kant
Voor de tweede keer kon ik mijn halssnoer ophalen, in de verwachting dat het nu echt draagbaar is, en niet meer knapt. Ik kon er eindelijk naar toe en besloot meteen de markt eens nader te bekijken. Die viel me zeker niet tegen. Omdat ik de markt naar de noordkant toe volgde, kwam ik uit bij een deel van Zwolle dat ik helemaal niet kende. Dat zag er echt heel aardig uit, modern maar met een band met het verleden van de stad. Ik kocht er nog een plant, en kreeg te horen dat er op vrijdagen een kraam staat met echte boerenboter. Toen ging ik bepakt en bezakt weer terug.

Na wat zonnen in de tuin deed ik de rest van mijn werk, en toen kwam Eef alweer opdagen. Nou dan is het gedaan met de rust haha. Ik heb hem over de vleermuis verteld. Die heb ik opgesloten, en we probeerden vanavond om hem te pakken te krijgen. Niet gevonden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten