Volgers

woensdag 8 juli 2020

Voorbereidingen

Wat een druilerige dag vandaag. De hele dag regen, meer of minder maar wel gestaag. Het is een dag om veel schoon te maken en te poetsen, want dat moet ook wel eens gebeuren. Vooral ook omdat ik vanmiddag bezoek krijg, dat motiveert natuurlijk om er even tegenaan te gaan. Zoals altijd constateer ik weer dat het doen van huishoudelijk werk behoorlijk vermoeiend is. Tegen lunchtijd ben ik afgepeigerd. Maar wel natuurlijk de pilates, want dat ging gisteren niet. Gelukkig is die fysieke inspanning juist een goed tegenwicht tegen het soppen en stofzuigen; mijn rug doet weer vrolijk mee.

's Middags kwam Elly om te overleggen over het IVN hier. Dat hebben we een uur lang gedaan, was gezellig en onderhoudend. We hebben wat basis afspraken doorgenomen en gaan er vanaf september samen tegenaan. 's Avonds vlak voor de winkelsluiting racete ik nog even voor wat ingrediƫnten voor pompoensoep. Ik ga weer twee liter klaarmaken. Heb ik zin in, met deze natte bedoening.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten