Volgers

woensdag 22 juli 2020

Jarig Jobje

Vandaag is Lieva 6 jaar geworden en ze viert het met haar ouders en zusje op Lanzarote. Ik kreeg een filmpje te zien waarin ze dit zelf trots aankondigde, met een hoge feesthoed op haar hoofd. Lang zal ze leven!
Verder staat vandaag in het teken van de fitness, het is me weer gelukt om me een uur in het zweet te werken. Vervolgens staat het oogsten en het verwerken van de oogst op het programma. Ben benieuwd of ik het allemaal in de vriezer krijg. Het eten gaat zo langzaam op namelijk haha. De gebruikelijke administratie moet ook vandaag gebeuren. Ik kijk naar wat aanbiedingen van concertjes, maar er zit niets naar mijn zin tussen. Je wordt wel kritisch hoor, in deze tijd. Ik geniet enorm van de stilte hier in huis en lees of speel muziek. Kortom een doorsnee dagje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten